ŞARKILAR | FAVORİ YABANCI


Herkese Merhaba 😀

Bugün sizinle farklı duygular içerisinde farklı tarzlardan dinlediğim yabancı müzikleri paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz.😀

🎵 ED SHEERAN - PERFECT
🎵 ED SHEERAN - THİNKİNG OUT LOUD
🎵 BİLLİE EİLİSH - LOVELY 
🎵 BUİKA - NO HABRA NADİE EN EL MUNDO 
🎵 CRAİG DAVİD - 7 DAYS 
🎵 THE BEATLES - NORWEGİAN WOOD 
🎵 LP- LOST ON YOU